Peribadi

cuma tulisan tulisan

ini bukan puisi mahupun yang dibilang art.
cukup saja aku mengelarnya hati sedang bermonolog.

sebelum ini juga telah banyak aku tulis sesuatu yang bergelar puisi.ehem mungkin tidak pantas aku mengelar puisi kerna aku sedar hari demi hari aku bukan seorang puitis.maaf.
segala catatan yang telah aku buat hanya lah luhan perasaan seorang gadis.
blog ini hanya tempat aku luahkan hati yang sedang gelora.

jangan salah angap.aku belum cukup mahir untuk digelar puitis dek kerna ayat ayat yang berbunga.salah.

memang impian aku untuk menciptakan sebuah buku yang ada tulisan tulisan kesedihan kegembiraan didalamnya.tapi aku masih lagi mentah.

biar saja blog ini menjadi penganti kepada teman teman yang sudah lama hilang.kalian,wahai temanku.kalian sudah boleh pergi seperginya dari hidup ini kerna aku juga sudah mampu melangkah sendiri dari alam maya ini.

ini cuma tulisan bukan puisi yang dicipta.tulisan yang berkaitan dengan hati.dan aku benar benar ikhlas menulisnya agar mampu dipaham dan dikongsi bersama.aku telah terlalu lama bersepi sendiri menahan sebak didada.

dan terima kasih oh tuhan.aku sudah rasa bahagia dengan ini.kepada teman handaian.terima kasih kerna pernah satu masa dulu kalian bahgiakan rasa ini.

No comments:

Post a Comment